Thursday, February 26, 2009

coretan prtme ku..

Hari ney 27 bulan 2,aku telah mereka satu blog atas kerjasama & kata sepakat eibu junes(tanpa bantuannya xsiap lah blog ney..hehe)
Truje sangat dpt buat blog sendiri..
Apa ce owg len ada aku pon nak gaklah...ermm, bolehlah aku luahkan apa yang tak puas hati aku kat blog ney...hehehe

Pde mlenyer aku rasa buat blog ney cam boring jer..cam xde pape manfaat..
tapi ble aku tngok ibu aku xgerak dri pc ney,siang dan malam..tanpa memikirkan masa depan..so aku pown try2 ah buat..huhu..sape sangke,skank aku dah jatuh cinta kat blog ney..agak2 lepas ney aku kurang ah jalan2..coze dah bz wat post and update blog jerk..

Lepas ney aku nak modyfied(xtau ah btol x eje ney..huhu) blog ney..kasi canggih sket..

p/s: Harap korang bagi sokongan kat aku tuk trus meng'update' blog aku sentiasa....
Ariousss..c u at next podt:)

1 comment:

  1. salam...
    okey ah tu..ibu x marah pon kalo nk ada blog sendiri...
    suke jugak ibu kalo dgn ada blog kurang kuar umah,..janji tau..
    okey vat yg terbaik demi masa depan..(~_~)

    ReplyDelete